oktober 22, 2008

Vem är jag?

Äntligen mådde jag bra igen! De välsvarvade fingrarna smekte graciöst längst min ömma rot och en känsla av total eufori genomträngde mitt ömtåliga skal. Jag hade totalt hängivit mig till handen vars närvaro erkände mig och gav mig total bekräftelse. Jag var det enda som betydde något, min existens var i absolut fokus och jag kände mig som en gud. Smekningarna blev allt intensivare och jag låg maktlös i ett kaos av njutning som sakta kulminerade till en ljudlös extas. Medan tystnaden skrek ut mitt välbehag kände jag ett kallt och hårt föremål pressas mot min ömtåliga kropp och njutningen förvandlades snabbt till en oigenkännlig sammanblandning av rädsla och behag. Min upplevelse av de motsägelsefulla känslorna blev dock kortvarig och på bara ett ögonblick ändrades de till en skarp oförklarlig smärta för att sekunden senare försvinna, medan jag föll mot marken och mitt medvetande somnade in.

Jag är ett hårstrå på Peters huvud och jag hatar att han skall gå och klippa sig varannan vecka.

/Sasan

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

1 kommentar:

Anonym sa...

riktigt roligt !!