oktober 03, 2008

Saker du ej bör göra, trust me!

1. Säg aldrig åt en flicka att hon luktar surströmming. Hur mycket du personligen än älskar den doften kommer inte hon ta det som en komplimang. Fråga mig inte varför, det bara är så av någon konstig anledning.

2. Gråt aldrig offentligt, speciellt inte första gången du träffar hennes kompisar. Det spelar ingen roll hur lycklig du är för att du blivit bjuden på grillfesten eller hur ont de gjorde när du fick en sticka av grillspettet. Att kvinnor vill ha en känslig man är en myt.

3. Jag har under senare år också uppmärksammats på, av en kompis så klart, att en öm men ändå bestämd klapp på rumpan inte klassas som förspel. I know boys, konstigt men enligt min källa ändå sant.

4. börja aldrig era meningar med, jag kom precis från ungdomsmottagningen (eller vad motsvarigheten heter för icke ungdomar). Det är nämligen så att även föreställningen om att ärlighet varar längst också är en myt.

5. börja aldrig låtsasbråka med din kompis helt utan anledning när ni har kvinnobesök. Även om du känner testosteronet flöda och du tror att du har påvisat din manlighet genom att brotta ner honom, torde det ändå ge motsatt effekt. Om du emellertid ändå känner att du måste brösta upp dig kombinera det för guds skull inte gutturala läten. Den negativa effekten blir då exponentiell.

PS: Igår såg jag en kvinna med burka övningsköra, och det roliga var att namnet på trafikskolan var den internationella körskolan.

/ Sasan

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni e så roliga boyz ;)

Vi måste göra stjärnor av er alltså ;)