oktober 16, 2008

Vem är Du? Vem är Jag?

Folk med stora ambitioner i livet och mycket intresse för att lyckas med någonting är folk jag ser upp till, för dem tror på sig själva.Det är såna människor jag vill umgås med.Det är såna människor jag vill ha runt omkring mig för att jag ska lyckas själv.
Fuck dem människorna som går ut på krogen Ons,Fre,Lör och har knegat ihop sina spritpengar på ICA Lagret, dock är detta inget fel för vi alla gör val här i livet, Vissa trivs andra inte.Men om du inte valt det och bara går och klagar är du bara en mes, en mes som inte har ordentligt mycket diciplin för att nå dina mål.
En mes för att du inte vågar göra någonting åt ditt egna patetiska liv och hoppas på andras misslyckanden.Här i livet kommer vi alla träffa, Skrythalsar, Våghalsar, Mesar, Opålitliga, nämn flera jag har träffat en av varje sort.
Folk som klagat på mig för mina ambitioner. Bara för att jag siktar högt som fan betyder inte det att jag kommer lyckas men att jag iaf har stake nog för att tro på mig själv.
Jag vill inte bli någon fucking medelmåtta, men om jag blir det må jag bara vara lycklig.
  • Jag tackar gud för detta liv
  • Jag tackar gud för min familj
  • Jag tackar gud för kärleken
  • Jag tackar gud för min goda hälsa
  • Jag Kommer tacka gud för framgången
  • Jag Kommer tacka gud för min Son/dotter
  • Jag Kommer tacka gud för ett bra liv

Det jag nu tackar är kanke inte en person (vad det är för något vet jag inte ännu)Men jag har ”någonting” att tacka för allt jag fått uppleva hittills, ”något” att tacka för att den byggt upp den karraktär jag är idag. Om jag nu tackar denna ”något”?Har jag Hybris då?

/ Oscar



thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: