oktober 25, 2008

Rolig fakta!

Penetration, friktion och extas. Sangen skakar sa mycket att den ar pa gransen att braka ihop. Jag ar saker pa att grannarna hor oss. Rummet borjar bli fuktigare och fyllas av den ljuva ogenomtrangliga doften. Hennes valsvarvade silhuett ar det narmaste mina ogon kommit till perfektion och hennes lena vokaler studsar mot vaggarna for att sedan stryka min kropp och fa mig att levitera.

Just nar det ar min tur att ligga underst ringer min telefon. Jag svarar, och borjar prata. Och det ar nu det slar mig! Har ni tankt pa att nar man pratar samtidigt som man har sex, sa har man ett jatte lojligt och fejkt tonlage. Man later nastan som en pojke som precis kommit i malbrottet och forsoker bortforklara nagot. Det gar inte riktigt att forklara, men alla som nagonsin har gjort det vet vad jag menar.

Har ni ocksa tankt pa att just detta tonlage ar precis densamma som nar man pratar samtidigt som man bajsar. Alla som har suttit pa muggen och blivit stord av nagon utanfor dorren eller t.o.m. pratat i telefon vet vad jag menar.

Sa kontentan ar att bajsa och sex ar tva valdigt lika handlingar. De ar ju bada tva trots allt utrattning av naturbehov.

Sa nasta gang ni orena sjalar blir pakommna nar ni har sex pa telefonen… Latsas att ni bajsar!


Läs även andra bloggares åsikter om

/ feizi

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås


Inga kommentarer: