november 19, 2008

Det kalla vädret, den varma kärleken

Så när detta väder drar in över sverige. - det kalla,snö,slask, och allt annat vintern står för, vad händer då?
För mig tar mitt liv en extrem vändning, Det är då jag inte:
  • Festar lika extremt
  • Är ute lika mycket
  • Latar mig lika mycket
Det är här jag ser min chans för min kreativitet, nu behöver jag ju faktiskt inte vara ute. För nu kan jag lägga ner tid på att göra allt som man göra för ett roligare liv utan väder och vind.

  • Gymma
  • Musik
  • Tv-spel
  • Film
  • Fika
  • Jobba
Och kom för fan inte och säg att någonting i denna lista kan jag ta bort, allt detta gör mig till den jag är just nu alla faktorer är lika viktiga som den andra. Tro mig du kommer hitta mig någonstans med en fet snus i käften och en kaffe i min hand på något fik.

En gammal låt jag vill rekommendera i detta kalla väder som jag lyssnar på varje vinter när snön drar in.

Linkin Park - My December

Hare

/Oscar






thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: