november 01, 2008

Personligt

När det kommer till kärlek har jag aldrig kategoriserat någon, min kärlek måste du på något sätt vinna eller förtjäna.
Men när både du och jag väl kommit till stadiet då vi båda har broderlig kärlek för varandra, så kommer ingenting emellan dig och mig ifall du begärt min hjälp. Jag kommer att vara där till slutet oavsett ifall vi båda faller i slutet, jag kommer slåss och ta sönder saker just för "VÅR" skull.
  • Jag är den brodern som mina bröder kan ringa när som helst
  • Jag är den brodern som skadar andra ifall du skadar mina bröder
  • Jag är den enkla och svåra brodern som alltid är ärlig
  • Jag är den Stolta och den yngsta utav oss
  • Jag är den galna och den knäppa brodern man skrattar åt genom att bara titta på mig
Vissa relationer tar år att bygga upp, Vissa tar ett par månader.
En sak är säker, är du min bror så kommer jag alltid att finnas där oavsett vad. Ni andra vill inte testa detta det blir eran grav.
Drömmen är att alla vi åtta en dag ska kunna sätta oss ner tillsammans, och prata om åren som gått över ett par drinkar på en pub någonstans. Dagen När vi alla har stadgat oss och funnit oss själva.

Tillägnat:

Koorosh Feizi, Tobias Bätz, Pedram Sasan, Peter Belwon, Patrik Borg,
Hofar Haghighatgoo, Agge Staffansson.

/Oscar Bätz

1 kommentar:

Anonym sa...

aiiit, bruuu! karlek!