november 10, 2008

Seriöst, te?????

Till att börja med vill jag tacka Oscar för sin ärlighet rörande hans porrkonsumtion, då jag själv aldrig skulle våga erkänna alla oräkneliga timmar jag lagt ner för att studera älskandets konst på film. Men än viktigare att han vågar ta upp frågan om den ”vrickade” porren, något som jag definitivt aldrig skulle våga erkänna finns på favvolistan.

Nu när vi har konstaterat det faktum att jag inte konsumerar porr, vilket gör mig till en ännu bättre och mer jämställd pojke. Kan vi istället ägna tiden till något betydligt viktigare. Nämligen varför flickor efter krogen bjuder hem en på te och sedan verkligen bjuder på te. Är det någon i världshistorien som någonsin på fyllan helt plötsligt fått ett oförklarligt te-sug. Och om det verkligen är så att personen i fråga fått ett te-sug, varför delar hon då med sig av den informationen. Vad är det hon egentligen vill påvisa, att hon äger te? Att hon kan koka det? Eller har hon en oförklarlig fetisch för smaksatt varmvatten. Om hon enbart vill påpeka sin generösitet genom att bjuda hem en främling, varför bjuder hon då inte på kebabtallrik så man inte blir besviken när det verkligen bjuds på en kebabtallrik. Nej det jag försöker säga är att nästa gång någon får för sig att bjuda hem mig på te vill jag ha ”te” och inget annat.


/Sasan

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås