november 06, 2008

Frustration

Har precis avslutat min sista lektion for dagen. Torsdagar ar ett helvete for mig. Lektioner och seminarier fran kl 0900 till nu.
Mitt liv just nu bestar endast utav studier, mer eller mindre. Ett stort lass av lardom som inte har plats for ett enda gruskorn till. Jag har en sak att koncentrera mig pa och det ar att plugga, lara mig och fa bra betyg. Vilket ar skont eftersom jag bara har ett stort ansvar. Men detta ar samtidigt frustrerande, da allt annat jag vill gora maste vanta. Alla idéer jag vill verkstalla, alla planer jag har for min framtid som jag haft sen jag var 5 ar. Och framforallt mina alsklingar jag vill vara hos. Allt maste vanta!
All min passion och potential ar pa standby och vaxer samtidigt inom mig som en bubbla jag inte kan tomma.
Jag vill tomma, jag vill skapa mitt imperium.

"Antar att vi maste gora det vi maste, for att kunna gora det vi vill." - er trogne / feizi

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: