november 12, 2008

Sommar '09


Under vinterhalvaret, nar allt kanns som tyngst, ar det en sak som haller mig vid liv och far mig att rulla fram i livet. Och det ar langtan till sommaren. Att ha i tanke att det kommer komma en tid da den graa vardagen plotsligt far farg ger mig ett harligt lyckorus, som far mig att utharda den narmsta tiden. Nu ar det endast ett drygt halvar kvar till sommaren och allt vad det innebar.
Men sommaren for mig ar mer an bara sol, bad och uteserveringar. Den betyder mycket mer. Namligen biosommar.
Som de flesta vet sa har jag en omattlig passion for film. Och varje sommar bar med sig arets basta filmer. Och sommar 2009 kommer inte gora sig mindre pafallande.

En av filmerna som kommer ar barndomsfavoriten som gjorde succe 2007, Transformers. Tvaan heter Transformers - Revenge of the fallen, med samma cast som forra filmen. Finns ingen trailer annu, men klicka pa bilden for official website.


Fast & Furious gor comeback ocksa, men inte annu en dalig uppfoljare med b-skadespelare, utan uppfoljare till den forsta, med Vin Diesel och Paul Walker i taten. Klicka pa bilden for att se trailern.


Star Trek ar en till film som jag tror kommer vara en hojdare. Historien handlar om nar Enterprise lamnar jorden. Hur hela resan borjar. Sylar fran heroes spelar Spock, Eric Bana som Nero och Simon Pegg som Scotty. Denna cast tillsammans med manuset och JJ. Abrams, kommer att gora filmen. Klicka pa bilden for att se trailern.


Ni kommer fa se en av mina favoritskadespelare, Christian Bale, som John Connor i Terminator Salvation. Den fjarde filmen i quatrologin, som spelas ut efter forintelsen, dar kampen mot robotarna borjar. Klicka pa bilden for att se trailern.


tills dess / feizi

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , ,

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås


Inga kommentarer: