november 21, 2008

Vill du bli en Cornflake?

På grund av mina senaste tjafs med insperations gudarna, sinade min knäppa tankebrunn. Men till min glädje och gemene mans förtvivlan vaknade jag imorse och undrar vad en cornflake måste ha gjort i ett tidigare liv. Speciellt den som ligger underst i kartongen, vilken skitstövel den måste ha varit. Kontentan av detta påpekande är dock inte att att uppmärksamma dig på att du kommer att förvandlas till en cornflake om du är elak. Utan att vi alla ska glädjas åt det faktum att jag tänker på cornflakes som levande varelser och inte rostad majs.

Medan jag också har chansen vill jag utlova mitt absolut bästa inlägg någonsin till slutet av helgen. Tror jag har listat ut hur jag skall kunna täcka in och förarga så många grupper som möjligt. Men godsakerna lämnar vi som bakisläsning. Själv ska jag på födelsedagsfest till, som vi iranier säger, en regnsbågsvacker flicka. Men jag förstår inte varför hon önskar sig en skruvmejsel?????????

/Sasan



thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: