november 03, 2008

Kom på en rubrik själv

Äntligen är jag tillbaka igen. Eftersom att jag haft alldeles för mycket att göra, fast jag inte åstadkommit ett skit, har jag varit frånvarande. Men nu sitter jag återigen vid rodret bakom tangentbordet. Precis som tidigare kommer inlägget ha föga substanse, men denna gång orkar jag inte ens förtäcka det genom att linda in mina tomma ord i någon vacker skrift.
Inte mycket har hänt, jag anser mig fortfarande vara lite bättre än alla andra fast att jag har en liten penis. Men det är viktigt att poängtera att jag bara tycker jag är lite bättre än alla andra så jag har inte sorhetsvansinne på något odräglig sätt, utan mest på ett charmigt titta han har bra själfötroende utan anledningssätt.
Däremot måste jag klargöra en sak angående koorosh senaste inlägg, där han ifrågasätter varför jag är vän med den äldre indiska herren på facebook. Eftrsom jag anser mig vara lite av ett upplyst väsen ter det sig självklart att jag tar emot handen från ett av guds barn då denne sträcker ut den ihopp om att bli min vän. Om du nu har givits gåvan, att vara lite bättre än gemene man. Innebär detta inte att du skall förkasta de som icke är din jämlike, utan att du skall omfamna denne och eventuellt bjuda på en puss på pannan, ty det är den pannan som behöver det mest.
Men jag måste erkänna att det var lite läskigt eftersom att jag tror att handen jag tog emot är av det slag som tycker om pojkar. Det är absolut inget fel och jag har inget emot manshänder som tycker om andra män ( så alla ni åsiktsmänniskor kan slappna av ). Men jag tycker det är läskigt endå.


/Sasan

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad sägs om:

"Förhud eller icke förhud - det är frågan"