november 21, 2008

Najs eller Bajs

Najs
  1. Kambiz - Springbreak mix 2008 & Michael Dupé - Octoburlesque

    Dessa tva Vasteras DJ's har pumpats 24-7 i min iPod. Grabbarna levererar 100% lycka.

  2. Sylar fran Heroes

    Forutom hans karaktarsutveckling i serien, sa ar han utan tvekan seriens basta skadespelare. Tror vi kommer se mycket av honom pa the big screen i framtiden.

  3. Stellan Skarsgard

    En av mina favorit-skadespelare som jag gillat under en langre tid. Hans insats i Entourage 3 senaste avsnitt har varit enastaende. Och trots den lilla rollen har han annu en gang visat vilken varldsklass han haller.
Bajs
  1. Personer som har slagit upp ett svenskt eller engelskt ord i ett lexikon och anvant det i sin "what are you doing right now?" pa facebook for att se smarta ut. Ett annat vanligt exempel ar ocksa ett direkt plagiat fran en bok som de nyss har last. Sluta upp med detta. Det ar sa genomskinligt och patetiskt.

  2. Party like a Rockstar

    Om jag ser nagon anvanda detta uttryck en gang till sa kommer jag ta livet av mig. (Forekommer ocksa ofta i "what are you doing right now?")

  3. Kleerup

    Ar det bara jag eller later alla hans latar exakt likadana?


/ 1000whats, for originalitet


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,



thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket glad att den inte klassades bajs, glad att du gillade de :)
Jag jobbar på Wintermix 2008 nu och du ska få första kopian direkt!
Keep up the good work!
Hörs
Kambiz