november 26, 2008

Du kan vara ute!

Min ute lista.

  • Fan känns som att mode hypen fortfarande sitter kvar, känns bara som att den tog en jävla fart för medelmåttiga människor två år tillbaka, kan inte skiten bara lägga sig snart!!.Den e ju enbart för människor i Västerås som inte varit framgångsrik i något annat så dem satsar på det, tragiskt.
  • Autotune så jävla trött på skiten kan alla sluta använda samma jävla effekt i varenda jävla låt, T-pain du har förstört all jävla hype bakom musiken just nu, min fråga är kan du sjunga på riktigt eller måste du ha den????


  • Bloggbråk! Kan det bli mer patetsikt än när man bråkar med andra bloggar om vem som skriver flest inlägg om dagen, har flest besökare eller mest kommentarer?! om du känner igen dig så äre fan dags att skaffa dig ett liv, ja just du!
  • Stockholm, hehe vad kan man säga har aldrig förstått mig på charmen bakom våran huvudstad efter att ha sett mer av världen, Bratsen, Plattan, och att den ligger vid lilla mälaren. I mina ögon blir du aldrig någonting för att du är ifrån någonstans, eller för att du har mer pengar än mig. Jag beundrar livsstil, och prestationer i livet.

Och du jag vet att du kissar i duschen.

/Bätz

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: