november 28, 2008

Najs eller Bajs

Har kommer veckans lista

Najs

  1. Anna Isacssons gast-inlagg har pa 1000whats.

    Ett arligt inlagg som gjort succe har pa 1000whats. Las inlagget har

  2. Adrii in da mix - open me your love

    Kan inte sluta reppa vara Vasteras DJ's. Annu en skon mix fran hemstaden. Den som sager att Vasteras ar en hala hoppas jag blir valdtagen. Mer urbant an sa har blir det inte.

  3. Laphroaig

    Efter att jag druckit mjukis-Whiskey ett tag, sa har jag antligen blivit man och blivit fralst. Vilken drog!
Bajs

  1. 808's & Heartbreak

    Jag har verkligen forsokt, men nar det ar Heartless och typ 2 latar till som ar bra, sa maste jag saga att Kanye Wests nya album ar bajs. Den kanns tom. Battre an sa kan jag inte forklara. Den ar tom helt enkelt.
    Jag maste dock saga att tanken var god. Uppskattar att musiker forsoker bracka nya barriarer, och forsoker vara nytankande. Men enligt mig sa gick det inte hem denna gang.

  2. <3 Detta tecken ar slut! Ni maste komma over det har. Vart jag an tittar sa ser jag det, och jag borjar bli valdigt agiterad. Sluta vara sa puttinuttiga!


  3. Benilux

    Nu har jag last i tidningar och olika sidor dar dom skriver om Benilux. Hur javla oallmanbildade ar manniskor. Alla vet val att det inte heter Benilux, utan Benelux (Belgien, Nederlanderna, Luxemburg)

piiis out / feizi


las forra veckans lista har




thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

4 kommentarer:

Alterego sa...

Kanye West Nya.
Som en textälsaker och meningssökare än beats och gung så har jag gett Kanye tusen tummar upp för hans nya skiva.

det är uppenbart at than fått hjärtat krossat (om inte så vet han känslan) och med det har han skapat en djup och tung skiva.
Bad New berättar allt.

Men den är svår att lyssna på.
Piis broder!

Anonym sa...

fortf osaker,, ska forts jobba pa den..

Anonym sa...

Jag tackar och bockar för den härliga inneplatsen! Syns ute i svängen eller på gränden :D

/adrii

whats1000@hotmail.com sa...

haha, aa, nu ar du officiellt INNE :D
japp, kommer hem till jullovet.