november 30, 2008

42 fragor till Pedram

Gick igenom min inbox och rakade hitta ett litet frageformular ifyllt av min genialiske kollega Ped.


1. VAD HETER DU?
Pedram Sasan

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
det e inte alls hål i dom... käften fyfan... så jävla otrevlig

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
skällde på fråga två som påstod att jag har hål i byxorna.... han ljuger, jag har inga byxor på mig

4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
helt seriös på denna fråga.... minns faktiskt inte

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
lingonsylt..... de va inte så gott, så jag sluta och åt müsli istället

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
4000.... im hot... your not

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
mammsen

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
förmodligen adamsäpplet om hon hade haft ett

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
försöker inte umgås med ettor och nollor.... think about it.... ahhhh

10. HUR MÅR DU IDAG?
bra, dåligt.... nej mest förvirrad

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
regnvatten.... emellertid svårt att dricka

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
Capt. & Coke

13. FAVORITSPORT?
våld, föredragsvis tumbrottning och basket

14. HÅRFÄRG?
jätte mycket svarta slingor

15. ÖGONFÄRG?
kastanjesvart

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solförmörkelse

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Bror 28 men hade en som va 27 förrut....

18. VAD GÖR DU? (PLUGGAR, JOBBAR?) VAR?
Pluggar i sömnen

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
har ni tänkt på att filmen blir nemlif baklänges som betyder absolut ingenting

20. ÄR DU KÄR?
tittar ner rådnar och drar fingret över tangentbordet i ett virrvarr av nervositet.lkhadfhsbnkdsjh
föslkjfdsgafasofjjdsfg

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
skulle vilja införa en ny.... taänk va skönt att kunna softa på ylkdag

22.FAVORITHOBBY?
komma med knäppa svar på frågeformulär

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
nej oftast arg när jag sparkar ut nån.... aha bjuda... fan nu e de för sent... har redan svarat

24. FAVORITMUSIK?
im hot... your not....och texas

25. SOMMAR ELLER VINTER?
akkurat så liker sommern e kuyssligt

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
men både kramar och kyssar blir nått baklänges... ram-ark och ras-syk

27. SAMBO ELLER SÄRBO?
är sambo med ett sär.... e jag särbo då?

28. TE ELLER KAFFE
kaffe kaffe kaffe kaffe..... kaaaaaaffffeee.... som låten med money men kaffe

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
ettor och nollor... remember

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Koorosh

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Peter

32. HUR BOR DU?
jag e en världmedborgare

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
när laleh mötte jaffar

34. FAVORIT FÄRG?
löddrig häst

35. FAVORITSPEL?
jag tycker om den där när någon gömmer sig och de kurrar lite i magen av spänning.... men va fan heter den

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
nej men din mammas näsa

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
jag e för bred för att stå i mellan... så nej tyvärr

38. ÄR DU ROMANTISK?
rådnar igen och då vet ni alla vad som händer...hfhdslhfösajhdfljdshfjkhdsfhsdkjhflkdsj

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
definitionen lycklig kommer egentligen från de gamla grekerna som....zzzzzzzzzzzzzzzz

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ingen än.. not yet not yet... gissa film

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
kolla om jag kan komma på ännu sämmre svar på dessa frågor

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
den stora visaren e på,,,, ehh orkar inte, den e 20.40




thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: