november 07, 2008

What???

Tänkte börja med att säga kuk, hora, fitta, helvete, satan, jävlar, järnspikar, fydundran, attans och chokladsträngad cp-gitarr. Fan det hjälpte inte, spelar ingen roll hur hårt du slår på tangenterna. Det enda sättet som verkligen fungerar om man vill lätta på trycket är genom att skrika dessa ord, inte genom att skriva dem hårt. Men hur fan skulle de se ut om jag gjorde det mitt i biblioteket. Tjejen bredvid mig ser redan lite lätt skrämd på grund av mina bestämda tangenttryckningar. Antar att de inte riktigt är läge att lugna ner henne med tanke på att jag har mord i blicken och ett välgrott 2 veckors skägg. Inte så att mitt hårtäckta ansiktet framhäver snälla Pedram som tycker om att kramas i smyg. Undrar om Bin Laden också tycker om att krams i smyg, han ser faktiskt ut som en pojke som behöver en kram eller lite villkorslöst kel. Vi kanske borde starta en kampanj ”Hug Bin Laden” – Even terrorists need love. Skulle förmodligen funka med samma slogan till Bush och en rad andra allmänt bittra människor som aldrig blev ammade som barn eller ännu inte fått skeda med sin älskade.

Fan nu glömde jag bort vad jag skulle skriva om och allt detta prat om kramar gjorde mig lite smått glad igen, fan vad billig jag är. Ibland är livet skönt för den vimsige som inte klarar av att hålla en tanke mer än några sekunder.

Dessutom ler flickan bredvid mig nu, antar att det min nyvunna positiva aura som har smittat av sig. Eller så är hon fortfarande rädd och vet inte riktigt hur hon skall förhålla sig till mina nyckfulla humörsvängningar, anyway nu är jag glad igen och behöver inte skriva.

/Sasan


Läs även andra bloggares åsikter om ,

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: